La Fundació Activitats realitzades Projectes Mitjans de comunicació

Entitats col·laboradores

Com col·laborar Enllaços Contacte

Com col·laborar

El teu suport és fonamental per poder impulsar la nostra aportació a favor de la inclusió. Amb la vostra ajuda aquests nois i noies aconseguiran la integració més plena possible a la vida normal.

Des d'apadrinar un projecte, recolzar-lo amb una campanya i difondre-la en xarxes, fins a fer-te'n soci o realitzar una donació.

Totes les aportacions a la Fundació Sardà-Pujadas desgraven a la declaració d'impostos d'acord amb la Llei 30/94 de 24 de novembre, de Fundacions i incentius fiscals a la participació d'activitats d'interès general.

És per això que si col·laboreu, us facilitarem el corresponent certificat acreditatiu.

Com pots participar?

FES-TE'N SOCI

Et necessitem per ajudar i donar suport a nois i noies amb Necessitats Educatives Especials. Amb la teva ajuda periòdica, podrem continuar amb els projectes iniciats i els futurs, a favor de la integració d'aquests nois i noies en la societat.

Tindreu el reconeixement com a socis de la Fundació a partir d'una aportació de 5000 €.

APADRINA UN PROJECTE

Tria aquell projecte que més t'agradi i fes la teva aportació.

De 1500€ a 5000€ tindreu el reconeixement com a Patrocinadors de la Fundació.

FES UN DONATIU

Els donatius de moltes persones ens fan arribar una mica més enllà. Aportació lliure i voluntària.

Tindreu el reconeixement com a Col·laboradors de la Fundació.

També podeu col·laborar coneixent-nos, donant-nos a conèixer i participant amb nosaltres.