25è Aniversari de la Fundació Sardà-Pujadas

Acte acadèmic

Concert solidari

25è Aniversari de la Fundació Sardà-Pujadas (2010-2011)

Acte acadèmic

El 17 de desembre de 2010 té lloc als locals de la Parròquia Mare de Déu de Montserrat, l’acte inaugural del 25è aniversari de la Fundació.

Hi són presents Mn. Manuel Tort, que glossa la figura de Mn. Sardà, i l’Honorable Joan Rigol, que reflexiona sobre la necessitat de projectar l’estimació als més necessitats i dotar la societat d’un esperit més humanista.

Daniel Ortiz, director de Responsabilitat social empresarial de Laboratoris Esteve, parla sobre el compromís que els laboratoris han tingut amb la Fundació.

Per acabar, el nostre president, Mn. Antoni Maria Llompart, declara inaugurat l’any Sardà Pujadas, destacant-ne el paper de la Fundació en el món de l’educació especial.

Tot seguit els assistents visiten l'Escola Especial Mare de Déu de Montserrat, fundada per Mn. Sardà, i veuen com s’imparteixen les classes. Els alumnes de la secció professional d'hostaleria, serveixen un refrigeri als assistents a l’acte.

L’acte el condueix el periodista i director de cinema Jordi Llompart.

Taula presidencial

Honorable Sr. Joan Rigol